top of page

Sun Island Resort & Spa, Alif Dhaal atol, Maledivy

Klient: Lukáš a Šárka

Termín: Březen 2021

Lukáš nám napsal: "Dobrý den Lucko. Dovolená na Maledivách byla dárek ke kulatému výročí manželky, která se celý život toužila na Maledivy podívat. Bohužel jsme se trefili do doby, kdy propukla pandemie a tak jsme na naši vysněnou dovolenou čekali rok a půl. A musím říct, že to čekání rozhodně stálo za to, každý den i měsíc. Vybrali jsme si dovolenou na resortu Sun Island Resort and Spa na Jižním atolu Ari. Měli jsme velké obavy zejména z cesty, protože jsme nikdy takto daleko s přestupem necestovali, navíc se všemi aktuálními opatřeními.

Nicméně musím říct, a poděkovat tímto Lucce a jejím kolegům, že organizace obecně dovolené i cesty, od asistovaného nákupu letenek (3x) :-), přes organizaci na letišti v Male až po příjezd do samotného resortu - vše fungovalo naprosto precizně a na jedničku. V Male na nás čekal delegát, provedl nás letištěm, nasměroval a dovedl k vnitrostátním letu, zajistil letenky apod. To samé na cestě zpět - po příletu na vnitrostátní letiště s námi prošel až k získání boarding pass na mezinárodní let s Qatarem. Díky koronaviru jsme celkem 3x posouvali termín a vždy to bylo vstřícně a rychle vyřízeno, jak ze strany resortu, tak hlavně od OWH, měnili jsme i plnou penzi za AI, prodlužovali o den termín, všechno v pohodě. Lucko, klobouk dolů! Takový servis jsme neměli ani s klasickými cestovkami, a že jsme se s nimi něco již nacestovali.

Samotná dovolená byla naprosto skvělá. Všude říkám, že se to nedá popsat, musí se to vidět a zažít. Hotel se o nás skvěle staral od příjezdu, pokoj jsme měli hned, navíc krásný bungalov na pláži. Pár kroků do nádherně teplého a modrého moře, každé ráno s výhledem z postele na tu neskutečnou paletu modré barvy. Každé ráno deset kroků k ranní koupeli v tom nejmodřejším moři, které jste kdy viděli, co víc si přát. Pláže před bungalovem jsou v podstatě jen vaše a sousedních bungalovů, lehátka mají čísla jako pokoje, takže o ně nemusíte bojovat. :-)

Lidí zde bylo dost, ale po ostrově se rozptýlili, takže jsme to ani nevnímali a musím říct, že po dlouhé době se jednalo o dovolenou, kde nebyla hlava na hlavě, ale každý si zde na ostrově našel své místečko, kde mohl být sám nebo jen s pár lidmi.

Počasí bylo pro mě zvláštní - tropické. Velká vlhkost, krásně, sice dvě odpoledne pršelo, ale teplo bylo i tak, moře také teplé, teplota vzduchu byla pořád kolem 30 stupňů, moře tak 28 stupňů. Kde jinde se jde koupat v dešti, aniž by vám byla zima?!. :-)

Snídaně, obědy, večeře, bez výhrad - výborné. Hodně ryb, zeleniny, těstovin, rýže, výborná indická kuchyně. Na začátku pobytu si Vás usadí ke stolu, který vám zůstane po celou dobu pobytu. Obsluhuje vás jeden číšník. My jsme měli stůl hned u pláže, takže paráda, výhled na molo a italskou restauraci.

Pokoje jsou takový normál, zhruba tak tři hvězdy, mají klimu, větrák, základní vybavení, konvici, čaj, kávu a dvě vody na den, minibar. Na pokoji je zdarma WI-FI, stejně tak v baru u pláže a na recepci - není tedy nezbytné úplně kupovat jejich simku (my jsme to udělali, 17 GB na 14 dní za 30 USD, pohoda). Nicméně pro pokoje se tam fakt nejede - jsou čisté, koupelna také, úklid probíhá 2x denně. Sun Beach Villa má i venkovní sprchu, musím říct, že nikde jinde jsme se nemyli. :-) Na druhou stranu co jsme se bavili s jinými lidmi, vodní bungalovy za to úplně zde nestojí - mají pevnou podlahu, jsou zděné, takže to není žádná změna oproti klasickému plážovému bungalovu, navíc jdete do moře po schůdkách, kde je pouze mělko po pás, místo pláže ležíte na terase. Pro nás nic moc, někomu se to ovšem může líbit, za nás ovšem zlatý plážový bungalov.

Ostrov jako takový má po obvodu asi 4 km, my jsme si půjčili kola a byl to ten nejlepší nápad, dovolí vám to prozkoumat celý ostrov a jeho zákoutí, zvláště když se vám poštěstí být na krásném sandbanku sami při západu slunce:-) Takovou romantiku nezažijete nikde jinde. Byli jsme také od hotelu na výletě za žralokem, želvami a mantami - vše se nám podařilo vidět a bylo to rovněž úžasné. Plavat s mantou a sledovat, jak se předvádí v hlubokém moři, je prostě zážitek k nezaplacení. Služby na výletě opět bez výhrad.

Co se týká šnorchlování, korál zde není úplně nejhezčí, co jsme kdy viděli, navíc se může šnorchlovat jen na poměrně malém úseku, za to u něj můžete běžně potkat žraločky (reef shark - cca 1-2m délky i rejnoky) a když budete mít štěstí, i manty. Každý večer probíhá u vodních bungalovů krmení žraloků a rejnoků. Taky super zážitek.

Za nás můžu říct, že to byla opravdu dovolená v ráji. Nádherné moře, prostředí, ostrov, vstřícní lidé, pohoda, pouze se vám bude zdát, že den tam trvá jen 12 hodin. Bohužel jak už to bývá, ty nejlepší okamžiky v životě jsou zároveň ty nejkratší...

V OWH byli naprosto skvělí a již dnes víme, že náš výlet na Maledivy nebyl jediný a poslední. Pro mě to znamenalo, že dárek, který jsem manželce daroval, se povedl na výbornou. Cestu zpět obrečela, což je asi nejlepší vysvědčení pro Maledivy, hotel i OWH. :-) Už nechce jinam. :-)

Tedy příští rok - See you in Maldives, a to pouze s OWH. :-) Lukáš a Šárka"

Recenze od Lukáše na Google: Naprosto úžasná dovolená by OWH. Děkujeme za nezapomenutelný zážitek a budeme se těšit příště.

Lucie aneb other way holiday odpovídá: "Dobrý den Lukáši, moc děkuji za perfektní a vyčerpávající recenzi. Jsem moc ráda, že vám s manželkou na Maledivách líbilo. Jednoduché to nebylo, ale nakonec vše super. Přejeme, ať se daří a budeme nám potěšením i v budoucnu. Naši stálí klienti u nás mají malé věrnostní slevičky."